Nu vill jag inte

ha för stora förväntningar på mig. Men jag tror banne mig att jag är redo att ge mitt bloggande ett försök igen :P

Idag måndag är Pernilla hemma från skolan, då hon har sån fruktansvärd mensvärk :s ooh jaaaa, det ÄR synd om mig. Och det är MIN blogg så här får jag gnälla hur MYCKET jag vill.

Hoppas dock att jag ska orka med en promenad idag. Solen skiner ju och termometern visar på hela 2 plus. I SKUGGAN :D

Ja, det var alltför den här gången. Känner att jag vill starta lite mjukt så här i "början" ;)


Kommentarer
Postat av: Thina

Men oj så chockad jag blev nu då! :D Hoppas du mår bättre snart <3

2010-03-22 @ 20:34:32
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar vara en toppen tjej, hoppas att vi kan bli riktgt goda vänner=)

2010-03-23 @ 12:17:35
Postat av: Thina

Ja vi måste ses snart! :( <3

2010-03-23 @ 14:48:07
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0