gnäll...

mm.. mycket gnäll är det på Persson just nu. Har fortf så himla ont i magen. Ska dock åka till skolan imorgon. Har ett grupparbete där uppe som väntar på mig. Ska bli kul att komma upp igen. E sååå tråkigt att bara gå här hemma och drälla.

Sen gnälls det lite över att jag inte får något jobb heller. Visst, jag har ju sommarjobb som pers ass. Men jag har ju inte pluggat i två år för att fortsätta som pers ass direkt. Nåväl, det löser sig väl. Jag ska väl vara glad för att jag har ett jobb överhuvudtaget i dessa tider.

Som om inte detta vore nog fick jag veta en väldigt tråkig sak igår. En person som jag älskar väldigt mycket och som står mig väldigt nära kanske har cancer..... Ja, ni hör ju sjävla.. Cancer.. hatar det jävla ordet.. så, ja.. nu håller jag tummen för att det verkligen inte är så.. Om det är så (Gud förbjude) så kommer jag givetvis finnas där för dig och stötta dig hela tiden..

Nu sova. Godnatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0