så underbart nice

Har haft en väldigt trevlig och rolig em och kväll. När syster Anki slutade skolan vid tre så åkte vi in till centralen. Jag skulle dit för och hämta min borttappade väska och hon skulle ju vidare hem. Vi passade på att ta en fika när vi ändå var på plats. Naajs=)

Sen när jag kom hem igen så gick Fanny och jag till Statoil för att äta. Fannys och Pernillas specialitet=) Haha! Mmm.. Skrattat har man ju gjort. Fan va kul o va tebax igen =)

Har även hunnit installera mig i mitt nya rum, som är nymålat f.ö ;) Ja, så e de me de=)

Då det trådlösa nätverket här på skolan bara verkar vilja funka när det själv vill, så kanske jag inte kommer att kunna blogga lika ofta. Men ni får lova att inte svika mig, jag VILL ju faktiskt. Haha!

Fast nu vill jag mest sova.

Godnatt mina fina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0