män som hatar kvinnor och shopping

Uppdateringen av gårdagen. onsdag ser ut som följande: Vi slutade skolan redan kvart över tolv. Då stack Lejla, Fanny, Bea o jag ner till stan för att käka lunch. Väldans nice=) Sen gick jag o klippte mej. (välbehövligt) sen gick jag o Bea en runda på stan. Pernilla hittade ett par jeans, en t-tröja, en kofta o ett par dojjor. Bilder på detta utlovas senare.

Sen bar det av in till sthlm. Jodå! Där möte syster Anki. Först gick vi käkade tacos på Kungshallen. Mumma! Sen var det dags för bio. Anki bjussade :D Filmen för kvällen var den som antagligen alla Sveriges vuxna invånare kommer att se (eller, nästan iaf) Stieg Larssons : "Män som hatar kvinnor".  Efter att ha sett denna sjukt bra filmen, så kan jag ju bara säga såhär: SE DEN! Den var tokbra! Ja, o ni som inte läst boken än? Ja, exakt! LÄS DEN!!

Dagen idag då? Jo, idag kom Jossan och hälsade på i klassen. Jossan gick sp1 förra året, men hoppade av på våren. Och nu ska hon börja i vår klass. Najs najs=)

Ja, o så fick vi sluta redan kvart över tio idag. När vi slutat så hängde Bea med hem till glädjen och hjälpte mej att färga mitt hår. Samma färg som innan, så inget nytt där inte hehe. Chillade en stund på internatet innan det var dags  att ta tåget hem till Norrköping.

Passade på att ta en liten runda på stan innan jag åkte hem. Fyndade ett par örhängen och en tröja till. Mm..så var det=)

Nu ska jag mysa med pöjka :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0