lurifaxen himself

När min älskade och jag är lediga tillsammans, så brukar  vi försöka röra på oss tillsammans, detta oftast i form av en promenad. Gärna i skogen. Helst 5,3:an i Vrinnervi=)

Så idag, när vi var lediga tillsammans så bestämde vi att vi skulle gå en promenad. Jag föreslog 5,3:an och sa att jag kunde tänka mig att gå där om det inte var för gyttjigt. Macke, som gick denna streckan så sent som igår, svarar då att det  "på sina håll" kunde vara is och snö.

PÅ SINA HÅLL!!!!!???? Ja, eller hur. Det var ju BARA is och snö. Kan ju så här i efterhand vara glad att alla kroppens delar fortf sitter där de ska och att jag inte bröt något. Det var glashalt i skogen. Och när Macke sa "på sina håll", så måste han menat de små streckor som det INTE var halkig.

Han är allt lite lurig, den där Macke. Kanske att man skulle lägga lite snö i hans säng inatt eller nåt..? ;p

FÖR han visste, att om han sa som det var, så skulle jag inte följt med. MEN då kan man ju undra om han typ vill att jag ska ramla och slå ihjäl mej eller nåt? Haha!

Nåväl, skönt var det iaf. Och välbehövligt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0