En favorit i repris

Har haft en väldigt mysig kväll med min kära. Först åt vi mysmiddag här hemma. Åt vid matsalsbordet, kvällen till ära=) Vi åt stekt laxfilé, med potatis, morötter och hollandaeisesås. Macke hade även tänt lite ljus och satt på lite mysmusik :D

Sen tog vi våra apostlahästar in till stan för att se på bio. Filmen för kvällen var "Män som hatar kvinnor" Och, jag vet att jag redan sett den. Men Macke och jag hade bestämt sen innan att vi skulle se den tillsammans, han fick ju biocheckar av mig när han fyllde år. Och när min syster ville bjuda mig på samma film i veckan, så tyckte jag att det kändes väldigt dumt att tacka nej. Nåja, tyckte mest det var kul att se den en gång till. Den är ju sjukt bra!!

Tog även apostlahästarna tillbaka till bostaden. Väldans skönt=)

Annars då? Jo, annars har jag såna där oroväckande stickningar i halsen... :s INTE BRA! Pernilla får INTE bli sjuk nu.


Kommentarer
Postat av: Fröken Emma

Åh, ni är så fina mina älsklingar!

2009-03-09 @ 10:53:44
URL: http://egoemma.bloggagratis.se
Postat av: Thina

Underbar bild på er!! puss!

2009-03-09 @ 21:38:09
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0