träningsvärk o jobb..

mmm.. idag känns det både här o där att vi körde styrka... kan knappt gå eller böja mig ner... o skrattar jag så gör det så ont att jag typ dör... känner mig fan som en gammal tant... haha

tog en runda på stan idag igen... käkade lunch med syster o lyckades äntligen hitta rätt batteri till badrumsvågen... så nu finns det ingen återvändo... nu är det stenhård träning o diet som gäller... hehe....

så...idag var det dags för nilla att jobba igen efter semestern... känns dock lite meningslöst med tanke på att jag slutar imon.. men men, de e väl smällar man får ta... haha...


nehe... lite bubbel med syster innan sovtime.... pussi pussi

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, din stackare :D vet hur det känns med träningsvärk. Ännu värre är det om man är trött och smärt tröskeln är fruktansvärt låg. Lycka till med träningen ;)

2008-08-15 @ 10:54:43
URL: http://beone.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0